Sziasztok!

Magamról...

Nono vagyok, 34 éves, egy három éves gyönyörű kislány Anyukája és 14 éve a divatszakmában jártas "trendkutató"…

Facebook





Játékszabályzat

Az ilovemom Játékszabályzata:

ilovemom játékszabályzat.docx

Túl a csillogáson!

2015.03.06. 06:50 - ilovemom

Címkék: kiegészítő divat ékszer gyűrű nyaklánc fülbevaló stílustanácsadás Gemini Hungary

Ismét az egyik kedvenc témámban, a kiegészítők világába szeretnék egy kis stílustanácsadós anyagot bemutatni Nektek, melyben egy új márkával is megismerkedhettek, a Gemini Hungary-vel (www.facebook.com/gemini.hungary). Én is véletlenül találkoztam az ékszereikkel, de egyből beléjük szerettem, szinte az összes színt és fazont az ékszerfalamon tudnám...:) A Gemini  webshopjában, nyakláncok, fülbevalók, karperecek, gyűrűk között válogathattok és folyamatosan bővülő kollekciójukban minden szezonban találhattok az aktuális trendeknek megfelelőt! Egy szuperül hangulatban telt fotózáson készítettük képeket is…:)

gemini_mix_logo.jpg

Szeretem hangsúlyozni, hogy a legegyszerűbb fehér vagy szürke pamut topot is meg lehet bolondítani 1-1 hangsúlyos kiegészítővel, de ma a trendek azt is megengedik, hogy a legkülönfélébb mintákon is viseljük őket! Ebben az Indian nyár elnevezésű szettemben egy élénk kék nyakláncot (4990 Ft) helyeztem a fókuszba és köré színtónusában hasonló ruhadarobokat választottam, mutatós és különleges!

gemini.jpg

Az oversize kiegészítők egyik előnyös tulajdonsága, hogy önmagukban szemet gyönyörködtetőek, illetve bármilyen szettet feldobnak, elvarázsolnak....azt gondolom, hogy ezt a kis fekete ruhát is sikerült felturbóznunk ezzel a nyaklánccal (6990 Ft) és a mellé válogatott kiegészítőkkel....:)

gemini2.jpg
A nyakláncokhoz hasonlóan egy domináns fülbevaló is odavonzza a tekinteteket, ehhez a keki darabhoz (2750 Ft) egy picit extrémebb öltözéket választottam. Az ékszer már csak egy olyan hajat kell készíteni, ami alól könnyedén kivillanak ezek a gyönyörűségek!

gemini3.jpg

A hűvösebb időben sem szabad elköszönnünk az élénk színektől, egy szép kék, zöld vagy sárga árnyalat az őszi színeket is megbolondíják, a hozzájuk választott kiegészítőkről nem is beszélve! Én ezt a színes nyakláncot választottam (5990 Ft), mely szuperül variálható számtalan stílussal!

gemini5.jpg

A gyöngyök mindig visszatérő elemei a trendeknek. A dizájnerek kreációiban számtalan formában találkozhatunk, én ennek a dögös gyűrűnek (1650 Ft) nem tudtam ellenállni! Visszafogottabb stílusban, pasztel árnyalatokkal stylingoltam, de szinte minden színkombinációban jól mutat...:)

gemini4.jpg

Neked melyik a kedvenc szetted? 

Foto: Tasnádi Alexandra photographer 

Smink: Le Maquillage

 

Design: Greiner Dóra

greiner-design-logo_feheralap_keretnelkul.jpg

 

A bejegyzés trackback címe:

https://ilovemom.blog.hu/api/trackback/id/tr447245037

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása