Sziasztok!

Magamról...

Nono vagyok, 34 éves, egy három éves gyönyörű kislány Anyukája és 14 éve a divatszakmában jártas "trendkutató"…

Facebook





Játékszabályzat

Az ilovemom Játékszabályzata:

ilovemom játékszabályzat.docx

VÁLASZD KI és NYERD meg a nyári szezon leggyönyörűbb balerina cipőjét a Marcha Ballerina-tól, ami mellé egy személyes stílustanácsadással is megleplek!

2015.07.08. 09:42 - ilovemom

Címkék: stílus kiegészítő fashion divat láb cipő style balerina Marcha Ballerina

Szerencsére vannak olyan női kiegészítők, melyek minden szezonban megállják a helyüket, ilyen a balerina cipő is. Ezek a kényelmes és mutatós lábbelik tavasztól őszig szuperül kihasználhatóak, már csak magunknak kell kiválasztanunk a saját gardróbszekrényünkhöz legjobban igazítható darabokat.

ilovemom_marcha_nyerj.jpg

Korábban már írtam Nektek a Marcha Ballerina cipőiről, amiket azóta is hordok és személyes tapasztalatból mondom, hogy nagyon kényelmesek és praktikusak. Nekem a homogén és mintás változatok is nagyon tetszenek, a nyári kollekcióban is igazi kincsekre találtam, ebből szemezgettem Nektek 1-2 szépséget:

Idén teljesen be vagyok zsongva a narancssárga színért, amihez most egy kicsit feltűnőbb összeállítást kreáltam Nektek. Ehhez az árnyalathoz egy gyönyörű hosszú ruhát választottam és mellé olyan kiegészítőket párosítottam, melyek a ruha színében is megvannak, így lesz tökéletes az összhang. Ha egy picit szeretnénk tompítani az elegáns vonalat és akár egy forró, nyár esti partyba is felvennénk ezt a selyemruhát, akkor egy klasszikus farmer kabáttal is meg lehet bolondítani. ilovemom_marcha_nyerj2.jpg

A fehér modellhez egy nőiesebb, szűkített szoknyát szemeltem ki, amit egy vékony szálú kötött atlétával és egy vagány pasztell árnyalatú dszekivel párosítottam. A kiegészítők itt visszafogottabbak, de nagyon mutatósak. Én azért szeretem ezt az árnyalatot, mert rengeteg féleképpen tudom variálni, farmerrel, szoknyával és ruhával is nagyon mutatós.

ilovemom_marcha_nyerj3.jpg

A klasszikus, fekete orrú balerina cipőhöz sötétebb tónusokat választottam, ami nem kifejezetten nyári szín, de azt gondolom, hogy business kategóriában megállja a helyét ebben az időszakban is. Egy szűkített nadrágot kombináltam egy a cipővel színben megegyező blúzzal, amihez finom kiegészítőket választottam.

ilovemom_marcha_nyerj4.jpg

Az utolsó választott modellem egy babakék balerina cipellő, amit egy nagyon laza, de mégis nőies formában álmodtam meg. A farmer ebben a kompozíciómban az alapdarab, amihez egy mintás pólót és strand hatású kiegészítőket párosítottam. Ez a szett a legmelegebb városi és tengerparti helyszínen is megállja a helyét.

ilovemom_marcha_nyerj5.jpgA legkisebb cipő fanatikusoknak is találtok modelleket a Marcha Ballerina portfóliójában, Ők 24-34-es méretig válogathatnak a különböző modellek közül. A cipőkön keresztbe egy vékony, gumis pánt van, ezzel kényelmes viseletet biztosít a kicsik számára. Nekem nagy kedvenceim az Anya-Lánya kollekciók, ahol teljesen egyforma balerina cipők közül válogathatnak az Anyukák és a kislányuk is, majd később együtt tündökölhetnek.

ilovemom_marcha_nyerj6.jpgSzeretném ha Te is NYERNÉL egy ilyen szuper Marcha Ballerina cipőt, ami mellé most egy személyes stílustanácsadással is megajándékozlak, mely részeként segítek Neked elsajátítani a shoppingolás és öltözködés kulissza titkait...:)

Ezek a játékban való részvétel feltételei:

1.LÁJKOLOD a Marcha Ballerina facebook oldalát!

2.Válaszd ki, hogy melyik összeállításom tetszik a legjobban és írd meg nekem blog vagy fb kommentben – kizárólag az ilovemom oldalán kommentelők vesznek részt a játékban.

ilovemom_marcha_nyerj7.jpg

Ha tetszik a blogom, akkor kérlek, hogy OSZD meg a barátaiddal is, hogy minél több emberhez eljussanak a posztjaim! :)

A játékban való hozzászólásoddal automatikusan elfogadod a blogom Játékszabályzatát!

A bejegyzés trackback címe:

https://ilovemom.blog.hu/api/trackback/id/tr767609270

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ströcker Éva 2015.07.08. 09:52:56

Blue Poppy tetszik a legjobban.

Andrea Hives 2015.07.08. 09:59:00

A GINGER tetszik a legjobban :)

Szilvia Késmárky 2015.07.08. 10:05:14

Ginger tetszik a legjobban :-)

borsi78 2015.07.08. 10:47:48

Blue Poppy az igazi :)

vorsi0128 2015.07.08. 10:59:03

Blue Poppy összeállítás a kedvencem, de mindegyik szuper!

Vasné Kátai Zsófia 2015.07.08. 11:19:04

A business osszeallitas a No. 1 nalam. ;)
A cipo, a nadrag, a bluz es az osszes a kiegeszitok mind-mind fantasztikus.
Minden kis apro reszlete es egyben az osszhatas is tokeletes! Imadom ezt a stilust! Nalam telibe talaltal vele! Koszi! :)

nagyencsi 2015.07.08. 12:17:19

Elsősorban az orange összeállítása tetszik de a blue poppy is szuper!

Andrea Fekete 2015.07.08. 13:03:23

White Calla a kedvencem :)

Eszter Mátyás 2015.07.08. 13:27:26

Jujjjj,az anya-lánya szett❤️❤️❤️❤️

Gérnyi Éva 2015.07.08. 18:02:54

Nehéz döntés....talán Ginger :)

Zsófia Papp 2015.07.08. 19:35:58

Szerintem az "orange" a legszebb :)

Tímea Sáfrány 2015.07.08. 20:26:10

Az "orange".Vidám és imádom a narancssárga színt.És a ruha....:)

Csalló Zoltánné Kinga 2015.07.09. 06:59:28

Blue Poppy tetszik a legjobban.

IldusM 2015.07.09. 14:07:56

Szia!
Ginger tetszik a legjobban!

lkriszti74 2015.07.09. 15:47:23

Ginger,de a Blue Poppy is vezető.... :)

Lujza77 2015.07.09. 20:20:40

A Gingerrel megspékelt business kategória nyerte el leginkább a tetszésem! Szerintem nagyon stílusos minden egyes eleme, a cipő pedig csodaszépen kiegészíti a szettet.

Aanyta (törölt) 2015.07.10. 21:24:31

BLUE POPPY

Tímea Nagy 2015.07.12. 11:39:30

Az Orange összeállítás a legjobb.


süti beállítások módosítása