Sziasztok!

Magamról...

Nono vagyok, 34 éves, egy három éves gyönyörű kislány Anyukája és 14 éve a divatszakmában jártas "trendkutató"…

Facebook





Játékszabályzat

Az ilovemom Játékszabályzata:

ilovemom játékszabályzat.docx

Vigyázz a bőrödre és NYERD MEG a Nivea SUN legújabb, bronzolajos napozó termékeit!

2015.05.11. 08:34 - ilovemom

Címkék: bőr arc test krém strand napolaj napozó Nivea SUN protect&bronze

Egy szuper sajtótájékoztató keretein belül tudtam meg a döbbenetes hírt, hogy a magyar nők 61%-a még mindig nem használ napozó krémet! Minden évben nagy hangsúlyt fektetek az új napozó termékek bemutatására, ami idén sem maradhat el.

A NIVEA egy ötletes kampányba kezdett, amely igyekszik növelni a napozótermékek népszerűségét azáltal, hogy megmutatja milyen hatást gyakorol az UV sugárzás a bőrre, miközben azt is megtudhatjuk, hogy a napsütést lehet biztonságosan is élvezni. Az új kampány láthatóvá teszi a láthatatlant, forradalmi és tele van meglepetésekkel. Thomas Leveritt brit képzőművész és fényképész, illetve a NIVEA SUN csapata egyesítették erejüket és közösen készítettek egy filmet, amely a nézők számára feltárja a saját, korábban soha nem látott arcképüket.

Nézd meg a videót:  

A film készítéséhez egy új, speciális technikát alkalmaztak, mely segítségével megmutatható, milyen hatása van az UV sugárzásnak a bőrre. Az UV kamera által készített képeken ugyanis az arc a szokásostól eltérő módon jelenik meg: ez a technika képes megjeleníteni a napfény szabad szemmel nem érzékelhető UV (ultraviola/ibolyántúli) tartományát. Nekem így sikerült a képem, a bal oldalon egy fényvédős alapozóval voltam bekenve, az indián csík pedig a napvédő krém, szerintem jól látható, hogy még nem voltam jól bekenve...

nivea_uv_kep.jpg

Régen nagyon sok bronz olajat használtam, akkor mindig barnábbnak és dögösebbnek éreztem magam, ameddig szét nem égettem a bőrömet, ugyanis ezek az olajok csak 6-os vagy kevesebb fényvédő faktorral voltak ellátva.

ilovemom_nivea_nyito.jpgA Nivea gondolt az olajos termékeket használó Hölgyekre is és idén piacra dobta a legújabb Protect & Bronze Barnulást Támogató Napolaj Spray, ami azt hiszem, hogy a nyár nagy kedvence lesz! A legújabb termkükhöz készítettem Nektek egy kis fürdőruha trend összeállítást, amihez a 3 szinte minden szezonban megjelenő trendet választottam:

ilovemom_nivea_szines.jpg

A Protect & Bronze termékek legfontosabb összetevője a glicirretinsav, amely a kínai édesgyökérből származik. Ez a növényi kivonat serkenti a bőrben a melanin természetes képződését, és így aktiválja a bőr védelmi mechanizmusát.

ilovemom tipp: a letisztult egyszínű fürdőruhákat szuperül lehet további kiegészítőkkel variálni, időtálló darabok, melyek mindig színt visznek a strandokra.

ilovemom_nivea_viragos.jpg

A bőr természetes védelmi folyamatát erősíti fel a Protect & Bronze napozó termékcsalád. A bőr így intenzív védelmet nyer és azáltal, hogy az aktív anyagok a bőr mélyebb rétegeiben működnek, a barnulási folyamat természetes módon és egyenletesen történik.

ilovemom tipp: az üde, élénk színű virágos modellek érzéki és bohém külsőt kölcsönöznek viselőjüknek, igazi fesztivál szezont varázsolnak a strandok partjaira.

ilovemom_nivea_fekete.jpg

A NIVEA Sun úgy segíti a bőr barnulási folyamatát, hogy közben óvja a bőr egészségét is: édesgyökér kivonattal aktiválja a bőr melanin termelését, és a bőr saját védelmi rendszerét erősítve „dupla védelmet” ad a napsugárzás káros hatásaival szemben, hogy kompromisszumok nélkül, a lehető leghamarabb érhessük el a kívánt bőrszínt. Az áttetsző, vízálló olaj kiemelkedően hatékony UVA/UVB szűrő rendszert tartalmaz, hidratálja a bőrt, és kiemeli annak ragyogó barna színét, bársonyosságát.

ilovemom tipp: a fekete egy örök, klasszikus darab, mely nem csak a divatban, de a fürdőruha trendekben is kedvelt árnyalat. Ha egy különleges szabásvonalút választunk, akkor rendkívül sexy hatást érünk el vele, a kiegészítők pedig ezt csak tovább fokozzák. ilovemom_nivea_nyerj.jpg

Engem nem kell sokat győzködi arról, hogy idén ezt a terméket válasszam, remélem Téged is kellően inspirállak. Ha szeretnél Te is NYERNI egy Nivea SUN napozó csomagot a legújabb termékekkel, akkor csak meg kell írnod nekem blog vagy fb kommetnben – kizárólag az ilovemom oldalán kommentelők vesznek részt a játékban – hogy Te melyik bazár összeálltásomat választod?!

Ha tetszik a blogom, akkor kérlek, hogy OSZD meg a barátaiddal is, hogy minél több emberhez eljussanak a posztjaim! :)

A játékban való hozzászólásoddal automatikusan elfogadod a blogom Játékszabályzatát!

A bejegyzés trackback címe:

https://ilovemom.blog.hu/api/trackback/id/tr567449040

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Lona26 2015.05.11. 10:04:59

szia! nekem legjobban a sexy fekete összeállítás tetszik....huu nagyon dögös :)

roni83 2015.05.11. 10:08:55

Szió!

Én a flower Power összeállításra szeretnék szavazni!
VAlahogy most a virágos a kedvencem mindenből ;)

Köszönöm a lehetőséget:
Gróf Veronika

IldusM 2015.05.11. 10:09:24

Szia! Sexy fekete nagyon tetszik! :D És a csomagnak is örülnék :D

gpetra 2015.05.11. 10:14:54

Szia! Mindegyik szuper, de a legjobb a Szexy fekete :)

erzsi200 2015.05.11. 10:18:25

Nagyon jó mindegyik, én a Flower power -t választanám. :)

klauka1992 2015.05.11. 10:21:03

Nekem is a fekete fürdőrucik tetszennek :)

veruss · hhttp://szilvasgombockonyhaja.hu 2015.05.11. 10:23:25

Nagyon szuper mind, én a Neon parádét választanám :)

asa71 2015.05.11. 10:31:38

Csak is a Sexy fekete :)

Barbee81 2015.05.11. 10:49:54

flower+a sexy fekete -nem tudok választani! :D

erikarena 2015.05.11. 10:56:27

Sexy Fekete, imádom a fekete fürdőruhákat :)

Tünde Nemoda 2015.05.11. 11:24:43

Flower Power - imádás! Vidám, színes, pont mint a nyár!

Lászlóné Csiszér 2015.05.11. 11:28:34

Sexy fekete :) Sexy fekete :) Sexy fekete :) Sexy fekete :) Sexy fekete :) Sexy fekete :)

Lászlóné Babinszki 2015.05.11. 12:17:10

Flower Power összeállítás tetszik a legjobban, mert olyan vidám!

Erika Keresztfalvi 2015.05.11. 12:40:45

flower power nagyon szeretem a virágost!

Szabynaa 2015.05.11. 15:25:23

Flower power! (bár nekem neon színekben pompázik a virágos bikinim:))

mtorma24 2015.05.11. 22:58:48

Sexy fekete a nyerő

Verka84 2015.05.12. 09:40:44

nekem a sexy fekete szolídabb összeállítása jön be, a többi nekem túl virágos és rikító...

batorcsaj 2015.05.12. 22:13:59

A SEXY feketére szavazok :)

lolló 2015.05.15. 02:04:59

Sexy fekete... Szuperszépség!! :-)

Vinike 2015.05.16. 08:31:30

Neon parádéééééé!!!:-)


süti beállítások módosítása