Sziasztok!

Magamról...

Nono vagyok, 34 éves, egy három éves gyönyörű kislány Anyukája és 14 éve a divatszakmában jártas "trendkutató"…

Játékszabályzat

Az ilovemom Játékszabályzata:

ilovemom játékszabályzat.docx

1 napos családi vakáció az Aquaworld-ben! Kipróbáltuk...:)

2014.08.01. 07:12 - ilovemom

Címkék: Aquaworld Ramada Resort

Azok a családok, akiknek nem fér bele az idejükbe, hogy hetekre elutazzanak nyaralni és csak egy kis kikapcsolódásra vágynak, azoknak ajánlom a figyelmébe a Ramada Resort – Aquaworld élményfürdőjét, ahol a gyerekek és a felnőttek is megtalálnak mindent, ami a feltöltődésükhöz szükséges. Mi egy napsütéses szombati napon látogattunk el a komplexumba, ahol a férjemmel már akkor extázisba estünk, amikor amikor beléptünk és megpillantottuk a csúszdákat és a hatalmas dizájnos belsőépítészeti tereket. Gyorsan elfoglaltunk a külső részen egy nyugágyas, napernyős részt és már el is kezdtük a terep feltérképezését…

A 19 medencéből és a 11 különböző csúszdából alig tudtunk választani, igazából a kislányunk diktálta a tempót, ezért a legtöbb időt a gyerek részlegen töltöttünk. Nagyon kényelmesen tudtunk felügyelni Lilient, mert a víz szinte a bokájáig ért, így önfeledten tudott pacsálni a medence szélén. Amikor a finom ebéd után álomba szenderült, akkor kezdtük el mis is kiélni magunkat és a férjemmel felváltva kipróbálni a legkülönfélébb csúszdákat, a Hegyi patak, a Hagyma és az UFO volt a kedvencünk! :) A délutánt, a kültéri játszótéren és a medencés táncolós gyerekprogramokon töltöttük, ahol szinte minden korosztálynak szerveztek igen színes és változatos programokat.

aquaworld mix.jpgHa nem szeretnél egész nap a medencékben ejtőzni a gyerkőccel, akkor a Bongo Kids Club játszóházát is meg tudjátok látogatni, ahol szakképzett felügyelők mellett lehet falat mászni, labdázni, csúszdázni és az akadálypályákon barangolni.

Bongo Klub.jpgA csúszdázás mellett a Szauna parkot, a Búvároktatást, a Babaúszást és a masszázst is szeretnénk majd kipróbálni, de egyszerre ennyi is elég volt, hogy kiszakadjuk a dolgos mindennapokból és egy kicsit töltődjünk az egész családdal!

aquaworld mi.jpg

A komplexum folyamatos akciókkal és programokkal várja a családokat és az ide látogatókat, erről  a weboldalukon folyamatosan találhattok részletes tájékoztatást. Az árakat is meg tudjátok nézni az oldalukon, hogyha nem juttok ki egy egész napra, akkor a 2 órás és az esti belépő jegyet is igénybe tudjátok venni.

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.